Through My Glasses

Max Faktor Smokey Eye Drama Kit paletta

2015. november 14. - bnagyreka

Sziasztok!

Egy újabb beauty teszttel jelentkezem ma nektek. Lehetőséget kaptam hogy a Max Faktor Smokey Eye Drama Kit palettát tesztelhessem. 

img_2965.JPG
Furcsa, de még sosem használtam Max Faktor terméket, pedig nagyon sok jót hallottam erről a márkáról. 
Egyáltalán nem bántam meg hogy kipróbáltam, sőt, nagyon megszerettem.
A paletta négy részes. Egy szemöldök, és három különböző árnyalatú szemöldökpúderből áll. 
Magyarországon 4 fajta palettát találhatsz meg a drogériákban 3499.- Ft-ért.


img_2961.JPG

A színek rendkívül intenzívek és könnyű őket felvinni a szemhéjra. Smink alap nélkül is tartósak, nagyon sokáig fennmaradnak.
Egy kicsit féltem hogy a púderek csillogása miután felkenem őket már nem fognak látszódni, de ugyanolyan szépen fénylik a szemhéjon, mint a palettában.

img_2942.JPG

Gyönyörű füstös sminket lehet velük készíteni, ami az őszi napokra tökéletes. Külön örülök neki, hogy ezt a barnásabb színösszeállítást kaptam, hiszen a zöld színű szememet szépen kiemeli. 

 

Teljesen megéri az árát, és ha szeretitek az intenzív, füstös színeket, akkor irány a legközelebbi drogéria!:)

Réka

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr968077738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása