Through My Glasses

Matrix Miracle Extender Száraz Sampon

2015. november 23. - bnagyreka

Sziasztok!

Mostanában nagyon sok embernél látom hogy száraz sampont használ. Mivel nekem elég hamar zsírosodik a hajam ezért gondoltam én is kipróbálom milyen. 
Amiket eleinte használtam, azok hatalmas csalódások voltak a számomra. Volt olyan amire külön rá volt írva hogy dúsítja a hajat, aminek nagyon megörültem, hiszen a vékony szálú hajam állandóan lelapul, majd szintén csalódnom kellett, mert konkrétan semmi változást nem történt a hajamon.

img_3427.JPG
Mikor tesztelésre kaptam a Matrix Miracle Extender száraz sampont, úgy gondoltam hogy ez is ugyanolyan lesz mint a többi, de nagyon meglepett. 

img_3421.JPG
Amikor először használtam ilyen terméket, annak a reményében hogy ezzel kiválthatom a hajmosást, legalább egy napra, akkor rá kellett jönnöm, hogy ez pici zsírosság 1-2 órán belül újra látszódott, úgyhogy foghattam össze a hajamat, de ez a termék egész napra frissen mosott hatást kelt a hajadon. 
Aminek pedig külön örülök. hogy végre nem lapul le a hajam, és valóban dúsnak tűnik.

Egy kis segítség ha nem tudod hogyan kell a száraz sampont:

  • Fésüld ki a hajadat
  • Rázd fel a spray-t
  • Fújd a hajtöveidre
  • Fésüld át újra
  • Masszírozd el a fejbőrödön, hogy mindenhova jusson a samponból

Elképesztően boldog vagyok hogy ennek a terméknek köszönhetően nem kell két naponta hajat mosnom.
Ha ti is hasonló problémákkal küzdötök, akkor nektek is ki kell próbálnotok!
Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr818101920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása