Through My Glasses

Inecto Naturals Tusfürdő és Hajolaj

2015. december 15. - bnagyreka

Sziasztok!



Ma megint egy termék teszttel készültem nektek.
Nemrég kaptam a kezembe az inecto naturals termékek közül egy tusfürdőt és egy hajolajat.

Elsőként a hajolajról beszélnék.img_3994.JPG
Még sosem használtam ilyen terméket, pedig igazán szükségem lett volna rá. Féltem hogy az olajoktól majd csak gyors
abban zsírosodik a hajam, de rá kellett jönnöm hogy nem. 
A nedves hajra kell felkenni egy borsószemnyit adagot majd azt elsimítani. Mióta kipróbáltam annyira selymes és puha lett tőle újra a hajam. Másrészt pedig annyira kellemes kókuszos illata van, hogy mostantól szerintem mindig fogom használni ezt a terméket.

 

A tusfürdő akárcsak az olaj természetes anyagokból készült, ezért az érzékeny bőrűek is bátran használhatják. Viszonylag folyékonyabb az állaga, ezért ha még tele van a tubus, vigyázni kell mikor lecsavarod a kupakod, mert egy nagy adag kifolyik belőle. Finom kókuszos aromája van, még másnap is éreztem a bőrömön az illatát. Már első használat után sokkal puhább lesz a bőr. 

Bátran ajánlom nektek! Nekem a hajolaj kifejezetten a kedvenc hajápolási termékem lett!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr928175276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása