Through My Glasses

Isadora Twist-Up Matt Lipstick - A tökéletes matt rúzs

2016. január 27. - bnagyreka

Sziasztok!

El sem tudjátok képzelni mekkora örömmel írom most ezt a bejegyzést, hiszen végre megtaláltam a tökéletes matt rúzst. Rengeteget kipróbáltam már, de sajnos sohasem ért el olyan hatást az ajkaimon mint amilyet szerettem volna.img_5766.JPGNemrég került hozzám az Isadora smink márkától a Twist- Up Matt Lips ajakrúzs Ruby gem árnyalatban.
Ez előtt még sohasem hallottam erről a márkáról sajnos, pedig most már ha matt rúzst keresek, biztosan tőle fogok vásárolni.

Külsőre olyan mintha egy szájceruza lenne, ezért mikor leszedtem róla a kupakot, meglepett hogy belül teljesen ugyan olyan alakja van mint egy normális rúzsnak, és nem ceruza szerű. img_5767.JPGNagyon könnyű felvinni az ajkakra, nem kell rengetegszer átkenni, hogy mindenhol egységesen fedjen. Ha egy kis szájkontúr ceruzát használsz hozzá akkor még inkább meg lehet bolondítani vele. 
Az árnyalat amit én kaptam, rendkívül intenzív, tehát nem kell hozzá sok sminket feltenned, mert 100% hogy mindenki a gyönyörűen vibráló ajkaidat fogja nézni.

Először 4 órán keresztül viseltem és hogy igazán le tudjam tesztelni, ezért étterembe mentem vele. Ital fogyasztásánál egyáltalán nem jött le, evés közben pedig  csak kopott, de nem tűnt el teljesen a számról. Igaz, figyelhettem volna rá jobban is. de annyira könnyű hogy teljesen elfelejtettem hogy rajtam van,
Tehát a tartósság pipa :)img_5744.JPGEz alatt a 4 óra alatt, egyáltalán nem száradt ki a szám, ami meglepő mert a legtöbb matt rúzs hibája hogy teljesen kiszárítja az ajkaidat. Én anélkül kentem fel, hogy előtte bármilyen balzsamot használtam volna, tehát még egy plusz pont ezért! :)

Ami miatt kicsit szomorú voltam, hogy az eltávolításával meg kellett szenvednem. Sima vízzel nem jött le,bár lehet hogy én voltam kicsit naiv hogy azt hittem ilyen színt egyszerű vizes vattával el lehet távolítani. Ezért smink lemosóval próbálkoztam, ami kisebb-nagyobb dörzsölések által el is távolította, és már másnap nem is látszódott hogy milyen ajakrúzst használtam előző este, de úgy gondolom hogy ennyi belefér, a sok pozitívum mellett.

Én azt ajánlom a matt rúzs rajongóknak, hogy szaladjatok a Douglasba és szerezzetek be belőle!:)

Réka

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr518321666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása