Through My Glasses

NU SKIN - Nu Colour alapozó

2016. február 23. - bnagyreka

Sziasztok!

Ma egy újabb teszttel készültem nektek, egy olyan termék fajtával ami szerintem minden nő számára nagyon fontos.
 Ez az alapozó, amiből évekig keresgéljük a legjobbat. Nem rég a kezembe került a Nu Skin Nu Colour Advanced Liquid Finish.

img_6509.JPG
Ez egy folyékony állagú, finom, könnyű alapozó, ami közepes fedést ad. Nagyon keveset is elég felkenni belőle az arcra, amin nagyon könnyű eloszlatni
Én beauty blender-t használok általában az alapozók szép eloszlatásához, de ehhez nincs szükség rá, a kezemmel is könnyedén sikerült.
Aminek nagyon örültem, hogy gondoltak az ilyen fehér bőrű emberekre is mint én, és találtam pont az arc színemhez megfelelőt. Egyáltalán nem ad neki sárgás árnyalatot, tényleg pont az én tónusomhoz találták ki.
Mindezek mellett nagyon könnyű viselet, nem érzem úgy, mintha egy maszk lenne rajtam. Természetes hatást kelt, csökkenti a fakóságot és a kipirosodást, amiért nálam plusz pontot kap, mivel nagyon érzékeny a bőröm, és valóban ad neki egy kis színt.
Egész nap fent marad az arcon, nem repedezik és hasonlók, úgy működik mint egy hidratáló. Könnyű rá felvinni bármilyen sminket.

img_6510.JPG
Ami pedig az én korosztályomat nem is érinti, de ez is egy fontos szempont tesztelésnél, hogy öregedés gátló összetevők vannak benne, így a megjelenést fiatalossá varázsolja. 
Az utolsó szempont, amit én külön kiemelnék, hogy mattít. Utálom mikor egy alapozó miatt fénylik az arcom, és rengeteg púder segítségével tudom csak ezt eltüntetni, de ehhez még púder sem szükséges.
Lehet hogy alapozóként van kezelve, de én inkább egy nagyon jó minőségű BB krémhez hasonlítanám.

Mivel közepes fedést ad, ezért tökéletes hétköznapi viseletnek, legalább is én akkor használom!:)
Az ára 8500 Ft, tanácsadóknál vagy online tudjátok beszerezni ezt a terméket!

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés!

Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr738413290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása