Through My Glasses

Rimmel London

2017. január 07. - bnagyreka

Sziasztok!img_2620.JPGMost két Rimmel Londonos újdonsággal készültem nektek, amik egytől egyig nagyon beváltak számomra.
Az első termék egy nagyon praktikus sculpting paletta, mindent megtalálunk benne ami egy szép kontúrozáshoz kell. A tartalma egy highlighter, arckontúr és egy pirosító. Három kombinációban található meg,  Magyarországon sajnos csak a két világosabb összeállításban kapható, én nálam 001-es Golden Sand kiszerelés van.img_2615.JPGA csomagolása letisztult, arany kerettel van ellátva, plusz elég masszív, így lehet használni utazós palettának is. Mikor megkaptam sajnos kiejtettem a kezemből, szinte rögtön szívinfarktust kaptam, de hál isten semmi baja nem lett, nem törtek össze a púderek.img_2617.JPGMind a három árnyalat intenzív, selyemfényű, könnyű felvinni, jól egymásra rétegezhetőek, viszont eléggé porzanak. Amit nem értek teljesen hogy a kontúrozót miért tették csillámossá, mivel így inkább bronzosítónak lehet alkalmazni. Épp annyi színt ad az összes az arcnak, amivel nem lehet túlzásba esni és természetesnek hat. Kellemes fénye van a highlighternek, a pirosító pedig finoman emeli ki az almácskáinkat. A bronzosító finom napbarnított hatást kelt. 
Az ára is nagyon kedvező: 2100 .-img_2618_1.JPGA Fresher Skin alapozóról elég rossz véleményket olvastam, viszont nekem igazán bejött, nagyon megszerettem. img_2619.JPG

Egy tubusos kiszerelésű alapozóról van szó, aminek nagyon finom, krémes állaga van. Sokan azt írták hogy olyan mint egy színezett hidratáló krém, viszont én pont azt figyeltem meg hogy az én bőrömön elég jó a fedése és szép matt a finishe. Nem ül bele a barázdákba, szépen egyenletesen el tudom oszlatni az arcomon, nem kell belőle sokat felvinni, éppen ezért elég sokáig elég ez a kiszerelés. Egész nap fenn marad, jól lehet rá rétegezni a különböző festékeket. Finom, habkönnyű. kellemes viselet, nem tömíti el a pórusokat. Az én alapvetően száraz bőrömet egyáltalán nem szárítja ki, ahogy azt a matt finishű alapozók szokták tenni. Amit nagyon szeretek, az a természetes frissességet sugárzó illata. img_3080.JPGHat különböző árnyalatban lehet megtalálni, én nálam a 103-as True Ivory van, ami tökéletesen illik a bőrtónusomhoz.
Az ára színt úgy nagyon jó: 2690 .- 

Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr2712106727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása