Through My Glasses

Labello - Limitált szériás ajakápoló

2016. október 08. - bnagyreka

Sziasztok!

Lemerem fogadni, hogy mindannyian használtunk már életünkben legalább egyszer labellot. Kiskoromban mindig nyaggattam anyukámat, hogy vegye meg nekem a cseresznyéset, vagy az epreset, azok voltak a kedvenceim. Olyan volt számomra akkor a labello mint most a rúzsaim. Gyűjtöttem őket, de valahogy mindig sikerült is elhagynom valahol.img_20161008_143841.jpgMost a termékcsalád különleges limitált szériás ajakápolókkal készült nekünk, amivel szinte egy menő kiegészítővé tették azt. 
Az ORIGINAL labellot 6 féle különböző neon színű csomagolásban találhatjuk meg. Ami nekem kicsit csalódás volt, hogy nem készítettek ebből ízesítettet, illetve színezettet.,.. Ezt nagyon sajnálom. img_20161008_143902.jpgÉn egy ilyen kis helyes csomagolásban kaptam, aminek mágneses a zárja. Mikor kinyitottam azt hittem, hogy mindegyik szín más milyen lesz majd belül is, és mint egy kíváncsi kisgyerek elkezdtem kinyitni az összeset, de mikor a harmadik is ugyanolyan volt, akkor kezdtem elveszteni a hitet hogy nem is lesz benne más fajta.  Ez legyen a legnagyobb gondom életemben:Dimg_20161008_143936.jpgAmi miatt annyira különleges ez a kiadás, hogy neon fényben világítanak a kupakok. 
Ez igazán jól jön például egy buliban, ahol fogadjunk hogy ti sem találjátok sosem a táskátokban az ajakápolótokat. Hát most már nem is kell keresgélni, mivel ott fog világítani. 

Nekem kifejezetten tetszik ez az újítás!
Ti mit gondoltok róla?
Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr1411772253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása