Through My Glasses

L'Oréal Gold Obsession - csoda rúzs

2017. január 16. - bnagyreka

Sziasztok!

Az elmúlt időben elég sok rúzst teszteltem nektek és mint tudjátok mániás vagyok így sosem elég belőlük. Most a L'Oréal Paris Color Riche Gold Obsession rúzsáról fogok nektek írni. image_6483441_5.JPGAmi engem nagyon megfogott ebben a termékekben, hogy gyönyörű a csomagolása. Ez az arany fekete kombináció biztosan magára vonzza a tekinteteket. Megmondom nektek őszintén hogy számomra nagyon fontos egy rúzsnak a kinézete, bár szinte ez az összes terméknék így van, mert nyilván azt fogom tesztelni, ami felkeltette a figyelmemet. Volt már olyan hogy valamit azért nem vettem csak meg, mert nem tetszett a külseje... image_6483441_3.JPGMostanában inkább a matt rúzsokra kattantam rá, így kíváncsi voltam hogy most mennyire fog ennek az ellenkezője tetszeni és pont ezeknek a rúzsoknak köszönhetően jöttem rá, hogy többször kéne fényes finishűeket használnom. Ami viszont hátrány az effajta termékeknél, hogy nem annyira tartósak, de cserébe viszont ápolja az ajkakat.image_6483441_4.JPGA formulája nagyon kellemes, lágy, krémes és gyönyörűen pigmentált, ennek köszönhetően könnyű felvinni az ajkakra. Nem kopik foltokban, csak szépen halvá,nyul a színe. 
Három állandó árnyalat újragondolt, 24 karátos arannyal dúsított változatai ezek. Finom, lágy fény társul az intenzív színekhez. Nálam a háromból jelenleg kettő van, a Rose Gold, ami egy erőteljesebb, mély rózsaszín, a Rouge Gold egy erős már már narancsos piros vadító árnyalat, a harmadik pedig a Pink Gold amit még nem volt szerencsém tesztelni, de ez egy világosabb babásabb szín a többihez képest.

img_3024.JPG
Ami nekem nem tetszik, az az illatuk, számomra kicsit erős, más L'orealos rúzsomnál is éreztem már és sosem jött be, de hál istennek hamar elillan, így nem érezzük sokáig.

Az ára sem vészes: 3799 .- (bár már nem sorolnám az olcsó rúzsok közé)

Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr3212130615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása