Through My Glasses

Essence 216/2017 Őszi- Téli kollekciója - a vegyes felvágott

2016. november 28. - bnagyreka

Sziasztok!

Nemrég tovább bővült a smink gyűjteményem az essence kis csomagjával. Megmondom őszintén elég vegyes érzelmeket keltettek bennem a termékek. Vannak amiket nagyon megszerettem és beépítettem a hétköznapjaimba, és vannak amik pedig hatalmas csalódások voltak. 
Nem is tudom milyen sorrendben írjam,  osztályozzam-e nektek hogy a jók és a rosszak...Lehet az lenne a legjobb.

Kezdeném is a kedvencekkel:
img_1462.JPGLight Up face Luminizer Paletta.. a jó öreg highligtingolás úgy tűnik még egy jó ideig divatban lesz, egyébként én igazán kedvelem ezt a technikát. A termék három árnyalatot tartalmaz, az egyik egy világos barack a középső inkább egy intenzív kicsit halvány rózsaszínesen csillámló, a harmadik pedig aranyban ragyogó árnyalat. A csomagolása hátulján egy elég jó ábra van, ami bemutatja melyik púdert hova érdemes az arcra felvinni. Gyönyörűen fénylik a bőrön, nincsen mű hatása. Ami nekem negatív tapasztalat vele kapcsolatban, hogy eléggé porzik,de meglepően az arcról mégsem pereg le és egy egész napon át kellemesen csillog az arcéleken, azokat gyönyörűen kiemelve. 
Szerintem nagyon praktikus, hogy három különböző színt tartalmaz, mondhatnánk inkább 3 az 1-ben palettának is, hiszen így minden egy helyen van. Én abszolút megkedveltem, be is építettem a napi rutinomba.
Az ára is igen kedvező 1499 Ft-ért a tiétek :)img_1463_1.JPGSzerintem ezzel együtt már van vagy 10 pirosítóm, természetesen önzőn az összeset megtartom magamnak, mert mindegyiket nagyon szeretem, ahogyan megszerettem a Satin touch blushot is. Finom, lágy textúrájú, amit könnyedén el lehet oszlatni az arcon. Rózsafa, korall vagy bronz árnyalatokban találjátok meg, mindegyiknek van egy enyhe kis gyöngyházfény hatása, annyira természetes színt ad az "almácskáknak" hogy mindenkinek érdemes egy ilyet beszereznie, pláne ha egy termék ilyen jó áron van. 
949 Ft-ba kerül. VEGYETEK EGYET!!!
Nem nagyon szoktam szemceruzát használni, hiába kiváló ez a termék is,valahogy még sem tudott rászoktatni az állandó használatra, az Extreme Lasting szemceruza
Összesen hat színben kapható, a világos szinte fehértől a feketéig. Vízálló, selymesen lágy textúrájú, ELKÉPESZTŐEN könnyű felvinni a bőrre, iszonyatosan könnyű vele dolgozni, igazán jól pigmentált. Egész nap a helyén marad, ha akartok magatoknak egy jó ceruzát, hajrá 749 Ft-ba kerül:) 
Külön plusz pont, hogy ez a kitekerős változat és nem a hegyezős. Az utóbbit utálom mert azoknak mindig kitörik a hegye. img_1471_1.JPGAkkor térjünk át a pillákra, amik nélkül a smink akármennyire jó is, olyan üres lesz, ezért fontos hogy találjunk magunknak egy jó spirált. Hazudnék ha azt mondanám hogy a Rock 'n' Doll lett a kedvencem, de egyébként egy igazán jó termék. Asszimetrikus a keféje, rövidebb-hosszabb sörtékből áll, aminek köszönhetően minden egyes szempillát beterít. Kiválóan dúsít és extra hosszú pillákat varázsol. Sajnos elég sok marad a kefén a termékből, ezért figyelni kell rá,hogy minden egyes húzás előtt kicsit lehúzzuk a tégelyen. 
Tartósan fenn marad, nem potyog le a szem alá, plusz elég jó az ára: 1049 Ft.

img_1451_1.JPG

És az utolsó amit a kedvencekhez sorolok az a The gel nail polish. Az ecsetével szerintem könnyű dolgozni, gyorsan szárad, gél lakk hatása lesz a körmön. Nekem rengeteg ilyen lakkom van, ajánlom nektek, és szuper az ára. img_1435_1.JPGA camouflage 2in1 alapozót nem helyezném sem a kedvencek, sem a csalódások kategóriába, mert mióta nálam van ezt használom, de közel sem annyira jó mint amit vártam. img_1436_1.JPGAz arcon nem olyan könnyű eldolgozni, viszont utána egyenletesen eloszlik a bőrön, bár beül a ráncok és a barázdák közé. Az én alapvetően száraz bőrömet sajnos teljesen kiszárítja, úgyhogy ha ti is ilyen bőrtípussal rendelkeztek akkor nem ajánlom nektek,de lehet zsírosabb bőrön tökéletes. Matt hatást eredményez, egyáltalán nincs maszk hatása, kellemes viselet, egész nap fennmarad. Három árnyalatban megtalálható, az ára 1399 Ft.

Akkor következzenek a csalódások:(img_1452_1.JPGNagyon nagyon izgatott voltam a mattra száradó szájfények miatt, csillogó szemmel bontottam ki őket majd amint felkentem az ajkamra rájöttem hogy talán túl sokat vártam. Nem is tudom, talán reménykedtem hogy egy Kylie féle szájfényt szerezhetek be jó áron, de hát nem így alakult. 
Az applikátorával könnyű dolgozni, krémes hab textúrával rendelkezik a termék és talán ennyi pozitívat tudok róla mondani. img_1468_1.JPGÖt árnyalatban kapható, ebből kettő került hozzám. Az egyik a 03-as girl of today, ami a külsejéből ítélve egy szép sötét rózsaszínes lilás árnyalat. Na ne haggyuk magunkat megtéveszteni, szájon egyáltalán nem úgy mutat. Ez egyenletesen eloszlik az ajkamon, de egyáltalán nem szárad mattra. Közelében sincsen a mattnak. Plusz két percen belül le is jön. img_1466_1.JPGA másik szín az a 01-es La vie est belle. Ahha.. egy babarózsaszín árnyalatot kapsz az ajkaidra, amikor a tégelyben világos lilás rózsaszínnek tűnik. Ez darabos lesz az ajkamon, még hamarabb eltűnik róla mint az előző, 849 Ft-ért jónak hangzik de egy hatalmas pénzkidobás. Sajnálom, ekkorát én még sosem csalódtam, pedig egyébként imádom ezt a márkát.img_1465_1.JPGÉs az utolsó termék a matt rúzs. Tudjátok milyen nagy rúzs rajongó vagyok, és megmondom őszintén egyre kritikusabb is vagyok velük szemben. Alapvetően szeretem az essence rúzsait, több is van nekem belőle, de ez a széria most valahogy nem jött be. Már a csomagolása sem fogott meg. Én egy sötétebb lilás árnyalatot kaptam belőle, szépen, egyenletesen eloszlik az ajkakon, de nem lesz olyan szép matt a végeredménye, mint amilyenek szoktak lenni. Gyönyörű szép intenzív színe van egyébként, plusz olyan hamar nem is kopik le, de nem ez lett a legjobb rúzs amit az essence kihozott. Szintén 849 Ft-ért megtaláljátok a drogériákban.

 

Ti használtátok már valamelyiket? Van kedvencetek? 
Réka

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr2011998590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása