Through My Glasses

Nu Skin - Alapozó teszt

2016. október 05. - bnagyreka

Sziasztok!

Most két termékkel készültem nektek, amelyekből az egyik igazán a szívemhez nőtt, talán még egy hete sincsenek nálam de szerelem lett.
img_20161005_153100.jpgKezdjük az elsővel, amivel a leginkább megvagyok elégedve. Ez a Nu Skin, Nu Colour színezett hidratálója. 
Nagyon finom, leheletvékony fedést ad, ami miatt nem lesz maszk hatása, ez alapozó téren nálam elsődleges fontosságú, hogy ne egy viasz bábunak érezzem magam napközben. 

img_20161005_153131.jpg
A CC azaz Colour Correcting jótékony hatása miatt egyenletessé egységessé varázsolja a bőrt. Nagyon könnyű felvinni és eloszlatni is az arcon. Nem repedezik, illetve nem foltosodik több óra után se. Ez a második dolog ami szerintem egy alapozónál elképesztően fontos. Nehogy már állandóan ellenőriznem kelljen egy hosszú napon, hogy éppen a kifoltosodott helyeken hol korrigáljam az arcom. Sajnos nem egyszer megszívtam már új, nem előretesztelt termékkel :(...
Mikor először a kézfejemre nyomtam a ebből a színezett hidratálóból, azt hittem hogy teljesen elfog ütni a bőrömtől, majd amint felkentem olyan szépen átvette a tónusát, hogy rögtön beleszerettem, mert ez az első alapozó amit aztán tényleg az én bőrömhöz találtak ki.
Nem matt hatású, ezért én mindenképpen javasolnék hozzá púdert nektek.
Négy különböző árnyalatban találjátok meg, az ára az egyik oldalon 13430 Ft, a másikon 12758 Ft, krémmánián pedig 8000-ért írták ki. 
Őszintén fogalmam sincs melyik igaz :Dimg_20161005_153159.jpgA másik termék egy folyékony alapozó, ez az Advanced Liquid. Sajnos az az árnyalat ami nálam van, nagyon elüt a bőröm színétől, de ettől függetlenül nem egy rossz termék.
Elvileg matt megjelenése van, de nekem annyira ez nem jött át, így muszáj volt púdert használnom hozzá. Könnyen el lehet egyengetni az arcon, viszont nekem kevés az a fedés amit ad. Direkt rákerestem az oldalukon, hogy ez milyen fedésű, elvileg közepes, de az előzővel összehasonlítva, nem mondanám annak.
Ennek sem volt egyáltalán maszk hatása, viszont amivel nagyon befürödtem, hogy pár óra elteltével nekem elkezdett foltosodni és az apróbb barázdáimat kiemelte. 
Direkt utána olvastam hogy másoknak hogyan viselkedett a bőrén, sokan dicsérték, bár a púdert ők is ajánlották hozzá. Lehet hogy csak az én száraz bőrömön nem olyan jó és másnak meg simán beválik, hiszen azért valljuk be nem egy rossz márka ez a Nu Skin. 
Őt 7 árnyalatban találjátok meg 12758 Ft-ért!

 

Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ti szoktatok Nu Skin termékeket használni? :)
Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr4011772255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása