Through My Glasses

Le Maquillage sminkelés

2016. június 23. - bnagyreka

Sziaszok!

Hétfőn Le maquillage sminkelésen jártam, ami megmondom őszintén vegyes érzéseket keltett bennem. 
Egy VIP smink oktatáson vehettem részt, mivel idén lett 3 éves a márka. Már többször is használtam az alapozójukat, ecseteiket és kipróbáltam már a szemhéjpúdereiket is. img_20160620_161627.jpg
Nővérem nagy rajongójuk, ő már a kezdetek óta tőlük vásárol termékeket, sokat dicsérte őket ezért gondoltam érdekes lehet majd számomra ez a program.
Nagyon kedvesen fogadtak minket az Andrássy út 4-ben, minket alatt a nővéremet és anyukámat értem. Teljesen elvoltam ájulva a berendezéstől, a designtól, nagyon összhangban volt az egész épület belső. aminek hatására még inkább izgatott lettem. 
Először is mindannyiunkról csináltak egy képet, hogy majd abból készíthessenek egy sminkelés előtt és utáni collage-t.img_20160620_161636.jpgHozzám az egyik szerintem legprofibb sminkest küldték, egy 50 év körüli nő személyében, aki azt mondta hogy mögötte már 40 éves múlt van. Ennek hallatára felcsillant a szemem, hogy dejóó most majd rengeteg új technikát elleshetek, de sajnos szomorúan kellett távoznom ez esetben, mert nem mutattak számomra sok új trükköt. 
Egy füstös szemet készítettek nekem, ami egyébként nagyon szép volt, gyönyörűen kiemelte a zöld szememet és a sminkes remekül megtalálta a szemformámhoz legjobb sminkalakot. Az alapozót szépen elegyengette az arcomon, viszont vagy 2-3 árnyalattal sötétebbet használt ami engem azért kicsit ledöbbentett, viszont szépen korrigálta világosabb púderrel. A csontosítást nagyon jól megcsinálta, bár néhol túl narancssárga volt számomra a bronzosító. page.jpgAmit a legjobban kiemelnék ebből a sminkelésből, hogy a szemem alatti óriási karikát gyönyörűen eltüntették, és sajnos ez ritkán sikerül ilyen jól bárkinek is.
Ami nekem nagyon tetszett az a rúzsuk volt. Egy barnásabb nude matt rúzs került az ajkaimra, ami még aznap nagyon sokáig fennmaradt és nem is száradt ki tőle a szám, plusz valóban gyönyörű színe volt.
Egészen a nap végéig fent hagytam a sminket, ami nem kenődött el, a szemhéjpúder nem pergett le a szemhéjamról, az alapozó sem adott maszk szerű érzést, és nem kezdett el foltosodni. 
Ami a márka mellett szól, hogy nagyon nagyon jó minőségű termékeket forgalmaz, ami leginkább ásványi anyagokból készül, viszont... na és akkor nagy sóhaj.. elképesztően magas áron kínálják a termékeiket. img_20160620_190549.jpgMertem egy kicsit bátorkodni és utána olvastam több ember tapasztalatainak a termékekkel kapcsolatban, illetve hasonló sminkeléssel kapcsolatban és a végeredmény ugyanaz mint nálam. Vegyes érzések. 
A termékek jók, de magasak az árak és kicsit erőltetett a marketing, nagyon rászeretnék sózni a termékeket az emberre és ha mégsem veszel semmit onnantól kezdve hát, hogy is mondjam... Kicsit lekezelnek...

Amit én nagy negatívumként fogtam fel, hogy a nővérem szeretett volna venni magának szempillaspirált és szájfényt. Talán szerintem a két legalapvetőbb sminktermék amit a nők szoktak használni és pont ebből a kettőből volt készlethiány...

Így hát üres kézzel távoztunk, mindannyian vegyes érzésekkel.

Szerettem volna jobban utána nézni a márkának, keresgettem hogy van-e saját honlapjuk, de sajnos nincsen, amit én nem értek...

Összegezve jó volt jó volt, szép lett a sminkem, de valami még is hiányzott...
Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr408835506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása