Through My Glasses

Forever Termék Tesztek

2016. március 16. - bnagyreka

Sziasztok!

Nemrég részt vehettem egy Forever-es termékbemutatón, illetve kipróbálhattam a sminktermékeiket, amivel el is készíthettem magamnak a saját sminkemet. Nagyon élveztem az egész bemutatót és rengeteg csodás terméket próbáltam ki, amikről most ebben a posztomban befogok számolni.img_20160313_111417.jpgElőször is amit tudni kell a Foreverről: A cég tizenkilenc éve van Magyarországon, csak természetes összetevőket alkalmaznak a termékek összeállításakor, amelyeknek a fő alapanyaga az Aloe Barbadensis Miller. Amit külön kiemelnék, hogy nem folytatnak állatkísérleteket, mindezek mellett pedig rendelkeznek Ortodox kóser minősítéssel, Iszlám elismerő oklevéllel és Dermatest minősítéssel.img_20160313_113519.jpgElőször is egy ötlépéses arctisztításos kezelést próbáltam ki, a Sonya Skin Care Kit-et. 

A Sonya Aloe Purifying Cleanser arctisztítótejjel kentem át az arcom, aminél rögtön éreztem a citromkivonat frissítő hatását, majd következett a mélytisztító arcradír. Mikor felvittem és elkezdtem belemasszírozni a bőrömbe, nem éreztem azt mint más termékeknél, hogy húzza azt, illetve karistolná az arcomat. Könnyen eltudtam távolítani sima vízzel is, tehát nem kellett még tovább dörzsölnöm a bőrömet amitől foltosan kipirosodott volna, ez számomra mindenképpen egy pozitívum volt. Jojoba gyöngyöket tartalmaz, aminek köszönhetően ilyen kellemes volt ez a folyamat.img_20160313_114441.jpgEz után következhetett a tonik. Nekem nem sok jó tapasztalatom volt eddig velük, mivel mindig csípték a bőrömet, ráadásul ki is szárították. Eleinte ettől is féltem, de semmi ilyet nem tapasztaltam, mivel a citromsavnak köszönhetően csak egy kellemes frissítő érzést adott a bőrömnek.
Az Aloe Nourishing szérummal nyugtattam a bőrömet, ami fehér tea kivonatot tartalmaz. Nedvességgel tölti fel a bőrt, ami elképesztően jó érzés volt.
Majd utolsó lépésként az Aloe Balancing krémet használtam. Nagyon, nagyon keveset kell belőle felvinni az arcra, tényleg egy mini borsószemnyi is elég volt belőle. A krém Aloe vera és revitalizáló kivonatot tartalmaz, gazdag összetevői elősegítik a bőr egészséges nedvességtartalmát.
Az arctisztítás után elképesztően puhának, selymesnek és frissnek éreztem az arcbőrömet. Ha lehetne, minden nap elvégezném ezt.img_20160313_121426.jpgAz arctisztítás után kipróbálhattam a sminktermékeiket, amivel magamnak készítettem el a sminkemet.
Amit kiemelnék hogy nagyon tetszett az ecsetkészletük. Elhullajtott mókusszőrből készülnek, ami miatt különösen puhák voltak. 
Először is a BB krémet kentem fel az arcomra, amit a kezemmel könnyű volt elegyengetni. Kicsit magasabb fedése van mint az általában ezeknek a termékeknek és nem megy bele a barázdákba, tehát nem emeli ki azokat, plusz nem foltosodott. 
A szemhéjpúdereikkel is megvoltam elégedve. Gyönyörűen csillogtak a szemhéjon és nem potyogtak le, ami sajnos sokszor előfordul. Egyszerű volt őket felvinni, egymásba satírozni és tartósan fent maradtak a nap végéig. 
img_20160313_123031.jpgA szemhéjtusuk kiszerelése olyan mint egy filctoll, amivel gyönyörű vékony vonalat tudtam húzni. Szép, erős fekete volt, ami szintén nem kenődött el a nap végén sem.
A dúsító szempillaspirálukat tudtam kipróbálni, amivel pár áthúzással is szép eredményt tudtam elérni. Nem csomósodott, elválasztotta egymástól a szempilláimat, természetes hatást keltett. 
A por púderüket szépen el lehetett oszlatni az arcon, keveset is elég volt felvinni és szintén nem ment bele a barázdákba, ami plusz pont ha púderekről van szó.img_20160313_124227.jpgUtolsó lépésként pirosítót tettem fel, amit én megmondom őszintén mindig féltem alkalmazni mert olyan műnek éreztem, de ez természetes, üde hatást keltett, nem éreztem vele úgy magamat mint egy porcelán baba amin eltúlozták a sminket.img_20160313_115012.jpgMegszagolgattam az illóolajukat, amik nagyon kis cuki csomagolásban voltak. Három fajta illatot tartalmazott a doboz, borsmentát, citromot és levendulát. Magas koncentrátumúak. Az alapanyagaikat gondosan válogatta össze a cég és mindenhol a legmagasabb hatóanyagú győzött.
Itt van pár tipp mire tudjátok még őket használni.
Ha rossz alvók vagytok, abban a levendula segíthet, ha egy picit csepegtettek belőle a párnátokra, higgyétek el, már is könnyebben eltudtok aludni.
A citrom olajukat úgy is tudjátok használni, ha pár cseppet tesztek belőle vízbe, akkor megtudjátok inni mint citromos víz és garantálom hogy ízleni fog. 

Nekem nagyon tetszett a bemutató és jó hogy megismerkedhettem ezzel a magas minőségű termékeket forgalmazó céggel. Pár termékükbe még ott bele is szerettem. Én ajánlom nektek hogy próbáljatok ki közülük néhányat, rossz tapasztalat nem volt még velük. 

Elérhetőségeik:
Tordainé Mokánszki Lilla
Forever Üzleti Partner 
Tel: 06304690619
E-mail: tordaine@flp.com
Facebook: Tordainé Mokánszki Lilla FBO-egészségedért és szépségedért

Remélem tetszett az a kis bejegyzés nektek!
Réka

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr458475816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása