Through My Glasses

Mac 2016 Februári kollekció

2016. február 05. - bnagyreka

Sziasztok!

Ha ti is akkora mac rajongók vagytok mint én, akkor már biztosan izgatottan várjátok a legújabb kollekcióját és hogy valamilyen darabot beszerezzetek belőle.ariana.jpgKollekció egyik részéhez Ariana Grande adta a nevét, ez a Viva Glam. Az egyik termék, egy nagyon intenzív  szilva lila matt rúzs, amiért én élek és halok, mivel nagyon régóta keresem ezt az árnyalatot. Brutális színe van, és a mac rúzsokból kifolyólag gyönyörű fedést adhat, illetve nagyon jó minőségű és tartós.
A másik az egy visszafogottabb világos rózsaszín szájfény, ami természetes csillogást ad az ajkaknak, nem ragad, kellemes viselet.img_6001.JPGAz ehhez kapcsolt reklámszöveg, a rossz kislány jó kislány, válassz! Valóban meglehet figyelni, hogy a két különböző termékkel milyen más hatást lehet elérni. A szilva lila rúzst én inkább egy esti megjelenéshez választanám, esetleg natúr sminkkel egy hétköznapra is felkenném, viszont a világos szájfény tökéletes hétköznapi megjelenéshez is.
A rúzs ára 6100 Ft, a szájfényé 5800 Ft.img_6003.JPGMásik része a Machmaster Shade Intelligence Compact. Ez egy alapozó amit 12 árnyalatban lehet kapni, tehát szerintem minden bőrtónushoz meglehet találni a megfelelő színtimg_6009.JPG Először mikor megláttam én azt hittem hirtelen hogy ez egy púder, mivel olyan kis tégelyben van, mint amiben azok szoktak lenni. Ha felnyitjuk, akkor a tetején egy alapozó szivacsot látunk, ami engem szintén inkább egy púder szivacsra emlékeztet. Ez alatt találjuk magát az alapozót.img_6002.JPGFinom, könnyű, krémes állaga van, tehát könnyű az arcra felvinni. Hétköznapokra szintén tökéletes termék, hiszen egy lágy fedést ad az arcnak, természetes hatást kelt.

img_6007.JPGA kollekció utolsó részéhez a Studio tech tarozik, ami az előzőnél egy sokkal szilárdabb, krém alapozó. Ezt 10 féle árnyalatban lehet megtalálni és én hálát adok a mac-nek hogy ennyi fajta bőrtónusra gondolnak, mert szintén mindenki megtalálhatja a hozzá leginkább illő színt.img_6008.JPGEz egy nehezebb viselet, az előzőhöz képest, viszont gyönyörű fedést ad, minden bőrhibát eltűntet. A kiszerelése szintén a machmasteréhez hasonlít, ez is kis tégelyben van, viszont ennek az alján találhatjuk a hozzá tartozó szivacsot. Ahhoz képest hogy krém alapozó, nagyon könnyű felvinni az arcra, akár a hozzá tartozó szivaccsal, akár egy ecsettel. Van aki ezt is mindennapi viselethez alkalmazza, az én szívemhez a könnyebb, lágy alapozók állnak közelebb, úgyhogy én ezt mindenképpen inkább kiemeltebb alkalmakkor használnám, esetleg fotózáshoz, mivel tényleg gyönyörű fedést ad.

Megint egy csodálatos kollekciót tudhat magának a mac, ha tehetném az összes terméket kipróbálnám!

Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr328361198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása