Through My Glasses

Kedvenc NIVEA-s arctisztítóim

2016. július 25. - bnagyreka

Sziasztok!img_20160725_142353.jpgMa több Nivea-s termékkel készültem nektek. Számomra az egyik legfontosabb dolog, hogy mindig ápolt és tiszta legyen az arcbőröm. Minden reggel és este igyekszem eltávolítani az arcomról a lehető legtöbb "koszt". Értem ez alatt azt, hogy például ki tudja mennyi minden van a levegőben (Valami van a levegőben valami ami éjjel.....") ami mikor kimegyek az utcára rátapad a bőrömre. 
Ráadásul minél tisztábban tartjuk az arc bőrünket, annál kevesebb pattanás és miteszer lesz majd rajta (természetesen még több dologtól is függ ezeknek a mennyisége).img_20160725_142729.jpgElőször a két általam legtöbbet használt termékkel kezdeném. Mikor először a kezembe kerültek az arctisztító kendők, nem fűztem hozzájuk nagy reményt, megmondom őszintén. Eszembe sem jutott volna ilyeneket használni. Aztán egyszer csak rá kattantam. Azóta a szobám egyik polca tele van velük. Komolyan mondom, vagy 10-15 darabbal fel is szerelkeztem, mert nem akarok kifogyni belőlük. 
A kék színű csomagolásúnak nincsen különösebb funkciója, szimplán tisztít és védi a bőrt a kiszáradástól. Nagyon könnyű vele eltávolítani a sminket, szépen alaposan letisztítja akár még a vízállót is. 
Testvére az ápoló arctisztító kendő, ami mandulaolajat tartalmaz és ez viszi nálam a pálmát. IMÁDOOOOM!!!! Gyengéden tisztítja az arcot, szintén eltávolítja a vízálló sminket és hidratálja a bőrt.img_20160725_142812.jpg Nekem nem csípte az amúgy nagyon érzékeny bőrömet. Talán amit negatívumként emlegetnék ezeknél a termékeknél, hogy a szempillaspirált nehezen távolítja el, kicsit dörzsölni kell hozzá azt a területet.
Szerintem az összes ilyen arctisztító kendőt kipróbáltam a Niveától, de valamiért ezek lettek a kedvenceim. Őszintén nem tudom megmagyarázni miért, de az összes ugyanolyan jó.
Kiszerelését tekintve nagyon praktikus, elfér egy kisebb táskában is, utazáshoz én külön ajánlom helytakarékosság szempontjából.
Egyébként az a baj hogy ezen kívül nem csak arctisztításra használom ezt a terméket, hanem akár ezzel töröltem le a polcomat, a cipőmet és ezzel tisztítottam meg a sminkjeim tartóit is. Annyi mindenre jó komolyan mondom.
Az ára nem a legkedvezőbb sajnos 1400 Ft körül mozog a kis drága. Megtaláljátok hipermarketekben és drogériákban.img_20160725_142720.jpgMásik kis kedvencem az arctisztító tejük. Nagyon kellemes illata van, amit már a niveától megszokhattunk. Bármilyen bőrtípus használhatja. Egyszerű alkalmazni, gyengéden bele kell masszírozni az arcbőrünkbe, majd egy vattakoronggal finoman letöröljük, akár vízzel is el lehet távolítani. Én általában a vattakorongos megoldást szoktam alkalmazni. Alaposan letisztítja az arcot, minden maradék sminket eltávolít, dörzsölés nélkül. Ráadásul ápolja a bőrt, így az nem szárad ki.
200 ml-es kiszerelésekben a drogériákban és hipermarketekben tudjátok beszerezni, az árára sajnos nem emlékszem.img_20160725_142408.jpgAz utolsó termék amivel ebben a posztban készültem az Creme Care Arctisztító Krém. Használata hasonló az előzőhöz, a különbség annyi, hogy miután belemasszíroztuk az arcbőrünkbe utána langyos vízzel érdemes eltávolítani. Szintén kellemes az illata és szépen eltávolítja a sminket. Minden bőrtípusra alkalmas.
Drogériákban és hipermarketekben őt is megtaláljátok 1600 Ft-ért.

 

Nekem ezek a kedvenceim, nem tudom ti próbáltátok-e őket, de ha még nem az egyiket mindenképpen érdemes. Csalódást nem fognak okozni.

Remélem tetszett nektek a bejegyzés
Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr368885160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása