Through My Glasses

Nu Skin - Replenishing Lipstick

2017. január 05. - bnagyreka

Sziasztok!

A Nu Skin most egy alapozót és rúzst küldött nekem, viszont az előbbiről már egy korábbi bejegyzésben ódákat zengtem nektek, így hát a rúzs teszteléséhez fogtam hozzá izgatottan. image_6483441_1.JPGNem is kaphattam volna jobb színt mint ezt az általam használt "elegáns piros " árnyalatot, ami a Cha Cha Red fantázia nevet kapta.
A Replenishing Lipstick javít az ajkak megjelenésén, a hozzáadott hidroxi-tiroszol védelmezőerejével, ami a Celltrex - Ultra egyik kulcsösszetevője. Ez a hatásosantioxidáns, szövettápláló jótékony hatással bír. image_6483441_2.JPGA csomagolása annyira nem fogott meg, bár hozta a Nu Skin szokásos letisztult egyszerű, fehér arany színkombinációját.image_6483441.JPGA terméknek alapvetően nagyon szép intenzív színe van, ami az ajkakon is visszaköszön. Finom, krémes állaga van, ezáltal abszolút könnyű felvinni az ajkakra. Sajnos a tartóssága engem nem győzött meg, mert egy nagy étkezést már nem bír ki, viszont szépen kopik, nem foltosodik. Nagyon kellemes viselet, nem szárít ki, sőt finoman hidratál. Gyönyörű szép fényt ad a szájnak, elegáns megjelenést kölcsönöz a viselőjének.
Ára: 6679.-

Összességében egy jó rúzs tulajdonosává váltam, de nem lett a kedvencem, sajnos a tartósságán még javítani kéne. 

Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr412101001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása