Through My Glasses

Catrice 2016 Tavasz/Nyár Kedvencek

2016. június 22. - bnagyreka

Sziasztok!

Nemrég kaptam a Catrice-től egy hatalmas csomagot, amiben rengeteg termék volt a legújabb kollekciójukból és most ezek közül az én személy szerinti kedvenceimről fogok írni ebben a posztban. img_5038.JPGTiszta vágy az életre- ez a CATRICE. Ezzel az életérzéssel lép be a márka az év legjobb szezonjába. A legújabb sminktrendeknek megfelelő termékekkel készültek nekünk, jó minőségben és megfizethető áron. 
Rengeteg rúzs, szemöldökpúder és sok-sok újdonság közül válogathatunk idén, és rengeteg praktikus darabra találtam rá, amihez hasonlót eddig csak kerestem, de nem találtam soha a drogériák polcain. img_5056.JPGElőször a Nude palettájukat emelném ki. Mindannyian tudjuk szerintem milyen nehéz megtalálni a megfelelő palettát, amiben a legjobb színeket válogatják össze és még mellette a szemhéjon is gyönyörűek. Mindezt megadja ez a termék, úgyhogy irány az első drogéria, mert ez mindenki számára Must Have! Természetes hatású meleg és homokszínű árnyalatokat tartalmaz a paletta. Magas fedést eredményez, könnyű felvinni a szemhéjakra, viszont csak is akkor maradnak fent a púderek, ha előtte teszünk fel alapozót, vagy smink alapot, anélkül lepotyog. Találhatunk benne matt illetve csillogó árnyalatokat is, amik gyönyörűen fénylenek a szemhéjon, akár egy éjszakán át is(teszteltem ám!!!!). Szépen lehet a színeket egymásra rétegezni és egymásba mosni őket. A termékhez tartozik egy kétvégű applikátor is, amit én viszont nem szeretek, mert nem lehet vele felvinni őket a szemhéjra, úgyhogy én mindig saját ecsetet használok hozzá. A kedvencem az első csillogó bézs árnyalat, amit akár highlighternek is lehet alkalmazni, illetve amit mindig használok belőle az a csillogó barna,amivel szép füstös sminket lehet készíteni.
Akár a hétköznapokra akár egy estére is ajánlom a palettát, amit megtaláltok a drogériákban 1659 Ft-ért! img_5059_1.JPGA másik kedvencem a Glam&Doll False Lashes Szempillaspirál. Akárhányszor kérdezitek tőlem hogy Réka milyen szempillaspirált ajánlasz, amitől szép hosszúak lesznek a pilláim és nem túl drága? Na akkor ez az első amit megemlítek. Az Ívelt elastomer kefével elér és befed minden egyes szempillát. Elég akár egyszer végigsimítani vele a pillákon(bár én ezt akár 2-3x is megismétlem a még szebb hatás érdekében). Sűrűbbnek és hosszabbnak tűnik tőle a pilla, valóban ilyen baba hatást kelt. 
Ára: 1329 Ftimg_5058.JPGA harmadik amit hoztam nektek az a Szemöldökpúder. Először mikor a kezembe került, nem tudtam hogy kell alkalmazni, és nem is értettem mi ez a termék, majd ez lett a kedvencem. Komolyan, ez az egyik legjobb dolog amit eddig kipróbáltam a szemöldökömre. A ceruzának két vége van, az egyik felén egy szivacsvégű applikátor található, ami a szemöldök ívéből hiányzó szálakat tölti ki, a másik felén pedig egy integrált kefe van, amivel szépen lehet formázni a szemöldököt. 
Minden használat előtt először a kefével átfésülöm a szemöldököm, először egy szemöldök ceruzával nagyjából meghúzom a formát, és utána a szivacsos részével színezem be, majd újra átfésülöm. Annyira szép természetes szemöldököt lehet vele festeni, hogy az hihetetlen. Nem is kell mondanom szerintem... MUST HAVE!! 
1329 Ftimg_5057.JPGAmit még nagyon praktikusnak találtam az a Pirosító Paletta. Három színt tartalmaz a termék, amelyek gyönyörűen kiemelik az arc kívánt részeit. A finom porszerű állagának köszönhetően könnyedén eloszlik a bőrön, és tartósan fenn marad. Örülök neki hogy több árnyalat is megtalálható a palettában, mivel ha éppen drasztikusabb hatást akarok kelteni akkor a sötétebb színt alkalmazom, ha csak halvány, természetes hatásra vágyom akkor pedig a világosabb textúrát használom. Nem kell külön megvennem a színeket, elég csupán egy termék. Úgy is fogalmazhatnánk hogy 3 az 1-ben
Ára: 1489 Ftimg_5060.JPGÉs következik az utolsó termék, ami számomra első látásra szerelem volt, az az aranyszínű Liquid Metal szemhéjpúder. Régóta kerestem ilyen arany árnyalatú festéket és végre rátaláltam. Amilyen szépen csillog a palettában olyan szépen csillog a szemen is, HA több rétegben visszük fel. Ez az egyetlen hátránya, hogy akár 2-3 rétegben is fel kell vinni a szemhéjra hogy szép erősen pigmentált hatást kapjunk. Bár szerintem ez ilyen kedvező ár mellett simán elmegy. Hiszen így is gyönyörű lesz vele a végeredmény. Nem potyog le, egész nap a helyén marad.

1330 Ft-ért megtaláljátok a drogériákban.

 

Remélem tetszett ez a kis beszámoló az én kedvenceimről. Ti használjátok valamelyiket?:)
Réka

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr448824550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása