Through My Glasses

Arctisztító tej - Naturissimo

2016. június 20. - bnagyreka

Sziasztok!

Végre túl vagyok az érettségin, most már hivatalosan is érett lettem, azt hiszem. Életem szerintem eddigi legnehezebb pár hónapján vagyok túl, rengeteg dolgom volt mindamellett pedig magántanulóként teljesen magamra voltam utalva a felkészülésben. Sajnos kicsit elhanyagoltam a blogolást, ami miatt borzasztóan érzem magam, hiszen közben rengeteg jó termék került hozzám, amik közül majd a kedvenceimről írok itt, illetve azt is megemlítem majd, ami viszont nagy csalódás volt számomra. Mostantól heti kétszer, de lehet hogy háromszor is jelentkezem, hiszen végre letudok ülni nyugodtan a laptopomhoz és beszámolhatok nektek sok sok csodás kozmetikai szerről.

img_20160611_154552.jpg

Amivel most készültem nektek, az egy arctisztító tej. Nekem rendkívül jól jött az elmúlt időben, mivel ha forgattunk, ha fotóztunk, ha mentem valami nagyobb eseményre, mindig több festéket kellett kennem magamra, mint a hétköznapokon. Sajnos ez a rengeteg smink, még ha jó minőségű is, de azért szerintem megterheli az arcbőrt.
Ráadásul a sok vizsga és egyéb teendőim mellett, nem mondhatom hogy túl kipihent voltam, ezért még külön erre is nagyon jól jött ez a termék.

img_20160620_110220.jpg

Minden este és néha reggel is átkentem az arcomat a Naturissimo levendulás arctisztító tejével. Bármilyen bőrtípus használhatja, akár száraz, akár zsíros sőt, még az is aki kicsit érzékenyebb. 
Nagyon könnyű az alkalmazása, egy megnedvesített vattára pumpálunk egy kevés arctejet és azzal áttöröljük a tisztítandó bőrfelületet, majd azt vízzel lemossuk. Nekem nagyon kellemes frissítő érzést adott ez az arctisztító, hála a benne lévő levendulának, éppen emiatt a hatása miatt néha reggelente is áttörlöm vele az arcom. 
Kipróbáltam több ilyen terméket is, de ez távolította el a legalaposabban a sminkemet, még jobb is mint egy egyszerű sminklemosó, sokkal hatékonyabb.
Mindezek mellett még hidratál is, ami tökéletes az én száraz bőrömnek. 
Csak természetes anyagokból készült, amiért külön plusz pont jár az ilyen termékeknél, hiszen nem mindegy hogy mit kenünk fel magukra. 

Nagyon kedvező áron betudjátok őt szerezni bioboltokban és online, 1500 Ft-körül mozog.

 

Köszönöm szépen hogy elolvastátok, remélem hasznos volt számotokra!
Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr108824460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása