Through My Glasses

2016. március 04. - bnagyreka

Sziasztok!

Már egy ideje tesztelgetem az IsaDora Cushion alapozót. 
Hát, meg kell mondanom, most sem okozott csalódást a márka.img_6922.JPGAz alapozó amit kaptam kicsit sötétebb mint a bőröm, de beauty blenderrel gyönyörűen el lehet fedni az arcon, anélkül hogy szembetűnne a kis árnyalat különbség, illetve erre van a világosabb púder.img_6923.JPGMikor a kezembe kaptam, megint nagyot néztem hogy ez most púder vagy micsoda? De aztán elmondták hogy hogyan kell használni. Azzal a kis szivaccsal ami van hozzá, nagyon könnyen fel lehet vinni az arcra, púderező technikával. img_6924.JPGNem foltosodik, ami nem utolsó szempont egy alapozónál, illetve nem szárítja ki az arcot. Másrészt pedig nem megy bele a kis barázdákba amik találhatók az arcon, ez által nem emeli ki őket. 
Gyönyörű szép fedést ad, elvileg közepes de szerintem jobb annál. Nem nehezíti meg felvinni rá más sminktermékeket, tehát szépen el lehet oszlatni rajta a púdert, szemhéjpúdert, bronzosítót stb. img_6698.JPGMindezek mellett nincs gond a tartósságával sem. Általában én reggelente felkenem az arcomra, majd még este is ugyanolyan szépen fent van mint ahogyan reggel vittem fel. 
Ami nekem nagyon tetszik benne az a kiszerelés. Szép kis tégelyben van, praktikus hogy a szivacsot elválasztja egy külön kis műanyag tálka. Ha ki fogy nem kell megijedni, hiszen nagyon egyszerű után tölteni.

Szerintem ennél több nem is kell ahhoz hogy meggyőződjünk róla, hogy egy magas színvonalú termékről van szó. 
Hamar az IsaDora márka megszállottja lettem, hiszen eddig bármelyik terméküket használtam, mindegyik tökéletes volt. A rúzstól kezdve a szempillaspirálig. 
Alig várom hogy több és több termékről írhassak nektek tőlük.

Nyugodt szívvel ajánlom nektek őket, higgyétek el, akármit is vásároltok majd, nem fog csalódást okozni!

Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr98442426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása