Through My Glasses

Őszi Outfit

2015. november 12. - bnagyreka

Sziasztok!

Egy őszi outfittel készültem nektek ebben a posztban. 
A fotósom Jessyca Avram volt, akivel már többször is fotóztunk, és meg kell mondanom, hogy mindig öröm vele a munka. 
Helyszínnek a Budai várat választottuk, hiszen maga a vár is gyönyörű, de ami még szebb az a kilátás. 
Egy egyszerű outfitet állítottam össze, ami szerintem tökéletes a melegebb őszi napokhoz. 

blogra1.jpg

Ami szerintem elengedhetetlen kiegészítő ősszel az egy óriási meleg sál. Ezt a bordó darabot a Stradiváriusban szereztem be. 

blogra2.jpg

A második kiegészítő ami szerintem még fontos az a kalap. Akár lehet nagy/kicsi karimájú, fekete, barna, szürke bármit választhatsz, és garantáltan feldobja az összes öltözékedet. Én ezt a barna kicsi karimájú kalapot választottam, amit a H&M-ben találhattok meg.

blogra.jpg

További kiegészítőnek ezeket a h&m-es gyűrűket választottam. 

blogra4.jpg

blogra3.jpg

És ha már a kiegészítőket megbeszéltük, akkor szó eshet a teljes outfitről. 
Ezt a platformos fekete csizmát még a tavalyi téli kollekcióból sikerült beszereznem, és szintén H&M-es. Mivel nagyon vastag sarka van, így még ha nem is látszik, de kényelmes benne járni.
A nadrágot és a felsőt az idei őszi kollekcióban találhatjátok meg a H&M-ben.
Általában Basic darabokat hordok hiszen roppant könnyű őket variálni, vagy feldobni egy-egy kiegészítővel.


blogra5.jpg

Ezzel az utolsó pillanat képpel szeretném megmutatni nektekk, hogy milyen szép volt a kilátás, illetve hogy mennyire élveztem a fotózást.

 

Kiváncsi vagyok nektek milyen darabokra esik a választásotok az őszi kollekciókból! Bátran osszátok meg velem!
Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr668073780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása