Through My Glasses

Haircare - mit használok én a hajamra?

2016. február 03. - bnagyreka

Sziasztok!

img_5916.JPG

Az elmúlt időben sokan érdeklődtetek hogy én milyen termékeket használok a hajamra, amiért ilyen fényes és nem töredezett, annak ellenére hogy festem.Ma egy olyan bejegyzéssel készültem nektek, amiben bemutatom ezeket a termékeket, illetve kíváncsi vagyok ti mit használtok!:)img_5917.JPGElőször is a Syoss Full Hair 5 hajsűrűség fokozó és dúsító samponnal mosom meg a hajamat. Véletlenszerűen került a kezembe ez a termék, de nagyon megvagyok vele elégedve. Sok gondom volt azzal, hogy a vékony szálú hajam lelapult illetve gyorsan zsírosodott. Mióta ezt használom ezzel egyáltalán nincsen problémám, úgy vettem észre, hogy sokkal dúsabb hatást kelt a hajkoronám és nem kell naponta megmosnom a hajamat, elég 3 naponta. Sajnos tovább én nem bírom ki, hiába tiszta és ápolt a hajam 3 nap után is, de már a második napon az az érzésem hogy muszáááj megmosnom. Ez egy rossz berögződés. Kellemes illata van, ami szerintem egy samponnál nem utolsó szempont. Nem kell belőle egy használat során sokat használni, mert könnyen habosodik. Amit pedig külön kiemelnék, hogy nagyon sokáig elég, hála a nagy kiszerelésnek. Általában mivel sűrűn mosom a hajam, ezért egy flakont hamar elhasználtam, viszont ez 2-2.5 hónapig is elég. 
Megtaláljátok drogériákban és hipermarketekben!:)img_5918.JPGimg_5919.JPGEz után következik a balzsamozás. Rengeteg balzsamot kipróbáltam, de a legtöbb semmit sem ért, ha pedig használt is valamit, mégsem azt a hatást érte el, amit vártam volna.
Mikor tesztelésre kaptam a Schwarzkopf Essence Ultimate balzsamot, már aznap kipróbáltam és tudtam ez a nekem való termék. NAGYON finom illata van. Már az első használat alkalmával gyönyörű ragyogást ad a hajnak, mindemellett, pedig eszméletlenül selymes lesz tőle. Krémes állaga van, kb 2 percig hagyom rajta a hajamon, és utána leöblítem.
Amit pedig nem írtam, hogy ez egy színvédő balzsam, tehát a festett hajra ajánlanám. 
Muszáj kipróbálni, elképesztő milyen gyönyörű hajkoronát varázsol!
Szintén megtaláljátok drogériákban és hipermarketekben!img_5920.JPGMiután már kicsit megtörölgettem a hajamat, de mielőtt még nem szárítom meg, fújok a hajtöveimhez a Schauma Power Volume 48h Dúsító Hajápoló Spay-ból. Vékony szálú és fénytelen hajra ajánlják. A szárítás során kicsit megemeli a hajtöveket, így nem fog lelapulni a fejen. Mikor először próbáltam ki, nem vettem észre semmi különbséget, de ahogyan nem használtam fedeztem fel azt, hogy valóban ad egy kis tartást. 
Drogériákban és hipermarketekben tudtok beszerezni belőle!img_5922.JPGMajd még mindig a hajszárítás előtt az Inecto kókuszos hajolajából nyomok két borsószemnyit a tenyerembe, majd összedörzsölöm a kezem, és a hajvégeimen elegyengetem. Ezzel még selymesebb hatást adok a hajamnak. Nagyon finom kókuszos illata van, és rengeteg ideig elég. 

Ez után megszárítom a hajam, és kész is:)

Réka

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr78356802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása