Through My Glasses

IsaDora Volume Lash Styler Szempillaspirál

2016. február 19. - bnagyreka

Lányok, lányok... Újabb kedvencet találtam! 

Tudjátok van az, amikor már a századik szempillaspirált próbálod ki, de egyik sem az igazi. Hosszú, rögös úton, de eljutottam a legjobbhoz, ami ismét egy IsaDora termék. 
Először is, amit én már a kezdetek kezdete óta elvetettem, az a szilikon fejű spirál, mert valahogy az összes bántotta, húzta, a pilláimat, és nem tudta olyan szépen bepöndöríteni. 

img_6429.JPG
Ennek a terméknek szintén szilikonos feje van, de nem kell félni, én is féltem, de sokkal de sokkal jobb mint bármelyik fésűs fejű. 
Én fekete színben kaptam, általában azt használok, de most majd szeretnék egy sötét barnát is beszerezni, mert a tegnapi próbasminknél olyat kentek fel rám és azzal is valami elképesztő hatást lehet kelteni, de erről hamarosan be is számolok itt nektek. 

img_6430_1.JPG
Nagyon könnyen fel lehet vinni a pillákra, nem kell rengetegszer átmenni rajtuk vele, hogy szép feketék legyenek, én csak kétszer húztam át. Ez szerintem mindannyiunk számára jó hír.
A másik dolog amit mindenki szeretne elérni a pilláival, de csak kevés spirállal lehet ezt megtenni, az az, hogy hosszú dús szempillákat varázsoljunk magunknak. Én alapvetően hosszabb pillákkal büszkélkedhetek, de ez a termék valami csodát művel velük, dúsítás terén. Olyan érzésem van, mikor belenézek a tükörbe, mintha 3D-s műszempilláim lennének.

img_6431.JPG
És az utolsó dolog, amiért ezt a terméket választom, és ajánlom, az az hogy nem csomósít és gyönyörű szépen elválasztja egymástól a pillákat
IGENIGENIGEN!!!! Ez minden amit szerintem egy szempillaspirálnak tudnia kell, de kevés az amelyikkel ilyen hatást lehet elérni, úgyhogy siessetek, szaladjatok a Douglasba, és rohamozzátok meg az IsaDora pultját!

Hamarosan jelentkezem!:)
Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr358404278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása