Through My Glasses

Mac - Márciusi kollekció 2016

2016. február 28. - bnagyreka

Sziasztok drágák!

Nemrég írtam nektek a Mac februári kollekciójáról, hál istennek nem kellett sokat várnunk, már is itt van a márciusi is.

 

A kollekció első része, amiért oda vagyok az a Brows Are It!. Én talán a szemöldökömmel foglalkozom a legtöbbet sminkelés közben, és lehet hogy kicsit furcsának tartjátok, de én egy emberben először a szemöldökét nézem meg. Annyit számít hogy milyen formája van, hiszen egy keretet ad az arcodnak. Éppen ezért talán ez az egyik kedvencem a termékekből, hiszen ez az egész csak a szemöldökről szól!  mac_szemoldok.jpgAz egyik termék, ez egy szemöldök ceruza, amivel gyönyörűen meglehet húzni a szemöldök vonalat hiszen puha feje van. Öt különböző árnyalatban lehet megtalálni a boltokban, tehát az egészen világostól, a sötét szemöldökűek is találnak maguknak megfelelő színt. Én nem szoktam ceruzát használni, de ha alkalmazzátok, akkor nem csak hogy vonalat tudtok húzni vele, de hogy természetesebb hatást keltsetek ezért akár a szálakat is meghúzhatjátok. mac_szemoldok2.jpgA következő az egy szemöldök duó. Ez két árnyalatból álló por, amiből az egyik színnel kiemelheted, illetve a másik pontosan passzol a saját szemöldök színedhez. Én általában ezeket a porokat ajánlom, mivel nagyon könnyű őket alkalmazni és szép természetes hatást tudsz velük elérni. Három árnyalat közül tudtok választani.
mac_szemoldok6.jpgA szemöldök gél az amit már ősidők óta szeretnék beszerezni. Rengeteg jót hallottam róla, illetve rengeteg videót megnéztem hogy hogyan alkalmazzák ezeket, és szerintem talán ezzel lehet a legjobb hatást elérni. Ezt is öt árnyalatban találjátok meg. mac_szemoldok_7.jpgMég egy szemöldök ceruza található a kollekcióhoz tartozó termékek között, de ez kicsit más mint amiről először írtam. Talán csak annyiban különböznek, hogy ennek a végén van egy szemöldök fésű is, és hogy ennek valóban ceruza alakja van, tehát nem ki kell csavarni ha elhasználtunk belőle, hanem hegyeznünk kell.
mac_szemoldok4.jpgAmi még ehhez a kollekcióhoz tartozik, az egy hat árnyalatban kapható vízálló fésűs gél. Ezzel átfésülheted szépen a szemöldök szálakat, formázhatod vele, ami mellett egy kis színt is ad neki. Ezt általában a smink végére szoktam hagyni, ezzel is szintén egy természetesebb hatást tudsz elérni.

 A kollekció következő részében a neon színek dominálnak, igazi tavaszias árnyalatokkal, ez a Flamingo Park.
Az ehhez készített rövid videó engem az Alíz Csodaországban mesére emlékeztet, ebből már rögtön kiderül az, hogy a kollekcióban a rózsaszín dominál inkább, erre is utal a Flamingo. Gyerekkorom szép emlékét idézi ez a rózsaszínes világ, viszont mégsem ezt a hatást éri el ebben a videóban, hanem inkább megrökönyödést kelt, de lehet ez is volt a cél. Az biztos ha egyszer végignézed ezt a kisfilmet akkor egy ideig benne marad a fejedben.flamingo_park.jpgA kollekció első darabjai, azok az élénk színű púderek, ami szerintem ebben a rövid videóban is először tűnik fel a lányon. Én sosem használok ilyet, viszont valóban tökéletes a tavaszias virágzós napsütéses időhöz. Ezt a boltokban 6 különböző színben találhatjátok meg. flamingo_park1.jpgEhhez a rózsaszín púderhez, hogy még rózsásabbak legyünk készítettek nekünk erős színű rúzsokat és lágyabb szájfényeket. A előbbi kilenc féle árnyalatban kapható, az utóbbi négyben. Szerintem mi nők, mindannyian mac rúzs rajongók vagyunk és a márka megint hozta a formáját, hiszen tartós vibráló termékekről van szó. Akármelyik színt is választod, nem tudsz vele mellé lőni.flamingo_park4.jpgflamingo_park5.jpgMég nem volt elég az élénkségből, hiszen a kilenc színből álló neon paletta még tovább fokozza ezt. Találtam nektek az interneten egy képet, amin elolvashatjátok milyen neveket adtak ezeknek az árnyalatoknak. Van benne pár visszafogottabb is, de azért valljuk be, kis merészség kell ahhoz hogy bevállaljuk. flamingo_park2.jpgA Flamingo Parkhoz kapcsolódik még egy erősen pigmentáló szemhéj púder. Három árnyalatban található, sok hozzáfűzni valóm nincsen. Éljen a merészség!
Ugyanehhez tartozik a két árnyalatban kapható tartós körömlakk. Az egyik egy csillogó halvány rózsaszínes árnyalat, ami sokkal visszafogottabb, mint a másik erős pink. Bár körömlakkban én bármilyen színt a körmömre kenek, pláne egy pink tökéletes tavasszal.flamingo_park6.jpgÉs az utolsó amit még ide sorolunk az egy szempillaspirál, amivel hatalmas gyönyörű pillákat lehet elérni. Barna és fekete közül választhattok.modern_twist_kajal.jpgmodern_twist_kajal1.jpgMac Modern Twist Kajal Liner a márciusi kollekció harmadik része. Ez egy szemceruza amivel gyönyörű szépen kitudod emelni és kontúrozni a szemed. Intenzív színekből áll amivel erős hatást biztosít. Mind emellett vízálló és elképesztően tartós, akármilyenek is a körülmények, több órán át ragyogó kinézetet ad. Ezt tizenhárom színben kaphatjátok meg.mac_szajceruza.jpgmac_szajceruza_2.jpgAmi a második kedvencem az a Velvetease Száj ceruza. Én amúgy is rúzs rajongó vagyok, tehát nekem bármilyet mutatnak, szinte az összes tetszik. Ez is egy tartós, könnyen felkenhető, alapvetően rúzs termék. Tizenkét árnyalat közül választhatunk, az egészen visszafogott nude színektől a sötét barnáig. Annyit mondanék csak hozzá hogy KELL!!!!

 Ezzel el is jutottunk a kollekció utolsó részéhez amit a New York-i designer Zac Posen tervezett. Több termékből áll, de megmondom őszintén, mindegyikből beszereznék egyet.zac_posen2.jpgzac_posen3.jpgAz első egy gyönyörű szép szemhéj púder paletta, hat különböző színből áll. Egészen visszafogott árnyalatok találhatóak benne, az előzőekhez képest, de ha kell akár intenzív hatást is el lehet vele érni. Finom, puha púderek ezek, amik gyönyörűen mutatnak a szemhéjakon.zac_posen1.jpgMegtalálható egy két színből álló púder is. Amit akár bronzosítónak, akár pirosítónak is alkalmazhatunk. A lényeg, hogy szépen ki lehet vele emelni az arcélt. zac_posen5.jpgzac_posen4.jpgA szempilláinkra is gondolt, és egy fekete, tartós szempillaspirállal is készült, amivel kiemelhetjük pilláinkat. E mellé egy vékony tus ceruzát is tervezett, aminek erős fekete színe van és könnyedén vékony vonalat lehet vele húzni.zac_posen.jpgAz utolsó termék, illetve termékek azok a rúzsok. Három különböző színben lehet őket megtalálni. Választhatunk egy sötét pink, egy halvány rózsaszín, és egy piros szín közül. Nekem a legjobban a piros tetszik, de kipróbálnám a pinket is, sajnos olyan árnyalatot még sohasem használtam, de most felkeltette az érdeklődésemet.

Én azt gondolom, hogy most is sikerült a Mac-nek egy sokoldalú kollekcióval elő rukkolnia, nekem a kedvenceim a szájceruzák és a szemöldök készlet. 

Nektek melyik tetszik a legjobban? Esetleg már be is szereztétek valamelyiket?

Réka

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr108425812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása