Through My Glasses

Rimmel London - The only 1 Lipstick

2016. március 12. - bnagyreka

Sziasztok!

Ha követtek instagrammon vagy facebookon, akkor már láthattátok hogy nem rég volt fotózásom Debreczeni Zitával. Nagyon izgalmas volt és alig várom hogy láthassam már a képeket!
A sminkesem Venczlik Ivett volt akivel nagyon nagyon megvoltam elégedve, hiszen gyönyörű sminket varázsolt rám. 
Ami a kedvencem volt a fotózáson az az hogy először került rám rózsaszín rúzs és rögtön beleszerettem. Ezért rohantam is és beszereztem egy ahhoz hasonló árnyalatot. 
Másrészt pedig hamarosan itt a tavasz, úgyhogy kell valami kis vidám szín is már az arcomra. img_20160312_115953.jpgRengeteg rózsaszín rúzst végigpróbáltam, de a legjobban a Rimmel Londontól tetszett meg a The only 1 Lipstick kollekcióbol a 110-es, aminek a neve Pink Punch
Bár jobban rajongom a matt rúzsokért, és eredetileg azt kerestem, de ezt sem mondanám annak a túl csillogó fajtának. Pont a kettő között van. img_20160312_120102.jpgFinom krémes állaga van, aminek köszönhetően könnyű felvinni az ajkakra. Na de lányok, most jön a csoda...
Tegnap a kezemen teszteltem először, amiről elfelejtettem lemosni. Na most én azóta fürödtem és rengetegszer mostam kezet, de még így is másnapra ott volt a nyoma, halványan de látszott. Gondolhatjátok, hogy akkor ezek után szájon is milyen tartós. Ehetsz, ihatsz benne, de maximum csak halványul, nem foltosan kopik. 
Lemosni csak smink lemosóval tudjátok, vízzel nem jön le csak úgy. De hát tudjátok, inkább legyen tartós és kicsit nehezebb legyen lemosni, mint hogy egy ivás után lejöjjön.img_20160312_113742.jpgA színe nagyon szép vibráló, ami az ajkakon is visszaköszön. Nem is kell hozzá az arcra sok sminket tenni, hiszen az ember figyelme inkább a szájra terelődik. Mindezek mellett, szerintem üdíti egy kicsit az arcot. 
Én beleszerettem most ebbe nagyon és a tavaszra való tekintettel még kutatok ilyen gyönyörű színek után, úgyhogy szerintem lesz majd mit olvasgatnotok.

Bármelyik drogériában megtaláljátok, az ára pedig szuper! 
Hajrá!:D

Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr658469748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása