Through My Glasses

Max Factor - Lipfinity

2016. március 25. - bnagyreka

Sziasztok!

Ma egy újabb termékteszttel készültem nektek. Nemrég vettem meg a Max Factor Lipfinity 335-ös árnyalatát, amihez én nagyon nagy reményt fűztem.
img_20160324_082249.jpgA boltban először a kezemen teszteltem, amin gyönyörű színe volt, és rengeteg sikálás után tudtam csak onnan eltávolítani. Így gondoltam hogy nagyon tartós lesz. img_20160324_082145.jpgEz egy matt szájfény, amit nagyon könnyű felvinni az ajkakra, elég egyszer átkenni. A dobozban kettő terméket találunk, az egyik ez a szájfény a másik pedig egy hidratáló balzsam
Miután felkentük a színes terméket, várnunk kell pár másodpercet, és rászárad az ajkainkra. Ahogy rászáradt, hirtelen azt éreztem hogy ki is szárítja az ajkaimat. Rá kentem a hidratálót, amitől kicsit jobb lett, de még így is nagyon száraznak éreztem a számat. img_20160324_082208.jpgAmi pozitív, hogy valóban annyira tartós mint ahogy gondoltam. Ettem, ittam benne és el sem mozdult, ráadásul az ajkaimról annyira nem is volt nehéz eltávolítani, mint amennyire a kezemről. img_20160325_110150.jpgAmi miatt pedig nem ez lett a kedvencem, az az hogy nagyon nagyon kiszárította az ajkaimat, majd darabosan elkezdett lejönni az arról, bár ez már csak több óra elteltével következett be, viszont akkor annyira rossz látványt keltett hogy le kellett szednem, hiába kentem rá még egy réteget, akkor is látszódott az hogy milyen darabos.
Viszont az első 2-3 órában gyönyörű volt az ajkaimon. Alapból rá van írva hogy naponta többször kenjük át a balzsammal, én hiába tettem ezt meg, egyre szárazabb és szárazabb lett a szám. 
Ami viszont nagyon tetszik hogy gyönyörű intenzív színe van. 

 Egyébként bármelyik drogériában megtaláljátok, 3750 Ft-ért!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr418525162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása