Through My Glasses

Avon - Matthatású rúzsok

2016. április 28. - bnagyreka

Sziasztok!

Sajnálom hogy ilyen rég írtam már a bejegyzést, de elképesztően sokat kellett készülnöm a vizsgahetemre, amit hál istennek sikeresen vettem. Sajnos jövőhéten kezdődik az érettségi időszak, ezért nem ígérem hogy majd rendszeresen tudok írni megint, de megpróbálok. 
Rengeteg új sminket kaptam különböző cégektől a tavaszi kollekciójukból, de gondoltam hogy egy hozzám közelálló termékről fogok írni, ami nem más mint a matt rúzsok.
Pontosan a vizsgahetemen kezdtem el tesztelni az Avon Matt hatású rúzsát, és azóta egészen megvagyok vele elégedve.img_20160428_112046.jpgKét színt kaptam, az egyik egy lágyabb, rózsaszínesebb árnyalat, a másik pedig egy sötét bordós színű. Gondolom nem nehéz kitalálni hogy melyiket használom a legtöbbet a kettő közül:D

Nagyon könnyű felvinni őket az ajkakra, elég egyszer bekenni vele ahhoz, hogy szépen lefedje. 
Ami nekem tetszik benne hogy sokáig fennmarad. Úgy, hogy ettem, ittam talán 2-3 óránként kentem újra a napok alatt. Ami nagy bajom szokott lenni hogy elkenődnek, illetve ha eszem, nyomot hagynak az államon, de ezek nem kenődtek le. Mivel nagyon tartós, ezért az eltávolítása sem olyan könnyű, főleg a sötétebb árnyalatnak, bár ez tapasztalataim szerint minden jó minőségű tartós rúzsnál így van. Sajnos a bordónál volt, hogy még másnap reggel is halványan láttam a számon, de szerintem ettől el lehet tekinteni.img_20160428_112023.jpgAmi ritkán marad el a matt rúzsoknál, az az hogy kiszárítja az ajkakat. Sajnos ezt ezek a termékek is megteszik. A nap folyamán többször kellett átkennem valamilyen balzsammal, hogy ne repedezzen ki a szám, de ez nem csak ennél a terméknél van így hanem szinte minden hasonlónál. Nagyon ritka hogy egy matt rúzs nem szárítja ki az ajkakat. img_20160428_111741.jpgAmit még kiemelnék a termékeknél, hogy gyönyörű vibráló színe van mindkettőnek és nem foltokban kopnak le, hanem csak halványulnak.

Azon kívül hogy kicsit kiszárítja az ajkakat, nagyon jó rúzs, hétköznapokra, vagy akár egy estére is tökéletes lehet ahhoz hogy feldobd vele a sminkedet. Nagyon jó árban betudjátok szerezni őket , 1699 Ft-ért!:)

Én a helyetekben mindenképpen kipróbálnám!

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr998669694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása