Through My Glasses

Miss Sporty SOMATTE alapozó

2015. november 10. - bnagyreka

Sziasztok!

A Miss Sportimg_2818.JPGy SOMATTE alapozót teszteltem, és be kell vallanom nagyon megszerettem. Sajnos ekcémás vagyok, ezért sokszor gondot jelent hogy mit kenhetek fel a bőrömre, hiszen sok terméktől kiütéses lehetek, kiszárítja a bőrömet stb. 
Nem bántam meg, hogy ezt a terméket kipróbáltam. Könnyű eldolgozni a bőrön, szépen lefedi a bőrhibákat és valóban mattít, nem lesz tőle fényes pár óra elteltével sem az arcod. A színe is tökéletesen megfelel a bőrtónusomhoz.Mióta ezt a terméket használom, a púdert el is hagytam,hiszen e mellett nincs is rá szükség. 
És amivel mindezt még lehet fokozni, az az ára. 1000 forintért találjátok meg a drogériákban.
Bátran ajánlom, hogy próbáljátok ki, nem fogjátok megbánni!:)img_2712.JPGimg_2819.JPGRemélem tetszett és hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést!
További szép napot nektek!
Réka:)


A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr158067718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása