Through My Glasses

Réka - Lean on cover

2015. november 12. - bnagyreka

Egész nyáron ezt a számot hallgattam, és alig vártam már hogy a saját feldolgozásomban hallhassátok.
Nagyon sokat dolgoztam vele, szerettem volna a saját stílusomban előadni, kíváncsi vagyok hogy így hogy tetszik nektek.
Zongorán kísért az énektanárom Kenéz Gábriel.
Annyira örülök hogy végre megoszthattam veletek ezt a videót.
Szeretném megköszönni az összes támogatást amit kapok tőletek, nagyon sokat jelent számomra!

Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr398073838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása