Through My Glasses

Téli szünet

2015. december 08. - bnagyreka

Hamarosan itt van a karácsonyi szünet, igaz engem különösebben nem érint, hiszen magántanuló vagyok, sőt pont most kell majd a legtöbbet tanulnom hiszen a nyakamon van a vizsgaidőszak, viszont a barátim mind járnak iskolába, így programokat csak erre az időszakra tudok szervezni.

Gondoltam, hogy összeállítok nektek egy listát, amit én szeretnék mindenképpen megcsinálni a szünet alatt, remélem ti is kedvet kaptok valamelyik tevékenységhez.

karacsonyi_vasar_klagenfurt.png

1. Minden évben kötelező! A KARÁCSONYI VÁSÁR. Akár csak nézelődni, sétálni, ráhangolódni az ünnepre, vagy vásárolni pár téli "kacatot". Mindenképpen elakarok menni valamelyikhez a barátaimmal, egy forrócsokival a kezemben.

vintage_garden.jpg

2. FORRÓ CSOKI - Nagyon szeretem a különleges ízű forrócsokikat és nagyon sok embernél láttam hogy tettek ki képeket hogy a Vintage Gardenben ittak. Amint megláttam a képeket, összefolyt a nyál a számban.

karacsonyi_szoba_dekor.jpg

3. KARÁCSONYI SZOBA DEKOR - Minden évszakhoz kidekorálom a szobámat de a kedvencem a téli díszítés. Felteszek égőket az ágyam főlé, vagy apró hóembereket az ablakomba bármit, ami karácsonyi. Ettől nagyszerű hangulat lesz a szobádban és majd még inkább várni fogod az ünnepet.

mezeskalacs-sziv-31.jpg

4. MÉZESKALÁCS SÜTÉS - Még sosem sütöttem mézeskalácsot, pedig az egyik kedvenc sütim. Képes vagyok belőle addig enni, amíg rosszul nem leszek tőle. Idén úgy döntöttem, hogy mindenképpen sütök én magam. Remekül összehozhatja a családot, vagy a barátokat ha együtt sütögettek.

olaf.jpg

5. HÓEMBER ÉPÍTÉS - Sajnos már nagyon rég volt olyan tél, amikor valóban esett hó, amiből lehetett építeni hóembert. Remélem hogy idén fehér karácsonyunk lesz, illetve hogy megtudom majd-e formálni Olaf-ot a hóból.

korcsolya.png

6. KORCSOLYÁZÁS - A kedvenc téli sportjaim egyike. Illetve az egyetlen amit ki is próbáltam. A legjobban azt szeretem ha közelünkben levő befagyott tavon tudok siklani a jégen, de hát ehhez nem mindig kedvez az időjárás, éppen ezért jó hogy vannak műjégpályák. Barátokkal tökéletes program, főleg ha az egyikőtök hatalmasat esik, amit ti még le is kameráztok.

szilveszter_1.jpg

7. Ez már nem a karácsonyhoz, hanem a szilveszterhez kapcsolódik - HATALMAS SZILVESZTERI BULI - A legjobb amit tehetsz hogy egy hatalmas party-val hagyod a hátad mögött az évet, majd vágsz bele az újba.

lista.jpg

8. ÚJÉVI FOGADALOM LISTA - Minden évben írok egy listát, amit meg akarok valósítani az évben. Tehát inkább egy újévi tervlistát készítek. Szeretem év végén visszanézni ezt és meglepődni rajta hogy mennyi mindent teljesítettem.

 

Ennyi lenne ez a kis lista. Ti miket terveztek a szünetre?

Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr18150152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása