Through My Glasses

Mac - strobe cream, highlighter, huggable lipcolour

2016. január 21. - bnagyreka

Sziasztok!

Nagyon rég írtam már bejegyzést, amit sajnálok, de muszáj volt a vizsgáimra készülnöm. Hál istennek sikerrel vettem az összeset, úgyhogy most már újra visszatérek hozzátok és igyekszem minél többet írni.img_5266.JPGEgy nagyon izgalmas termék teszttel készültem ma nektek. Sok jót hallottam már a márkáról, de még sosem adódott alkalmam kipróbálni a termékeiket. Viszont most hogy használhattam őket jöttem rá, hogy el sem tudom képzelni ezek nélkül a mindennapi sminkemet.

Mindenképpen szeretném külön kiemelni a márka design-ját. Akárhányszor találkoztam a mac-el interneten, vagy akár boltban, mindig különösen megfogott a kinézete. Általában fekete, fehér szürke és ezüst színeket használ, amitől letisztult és elegáns lesz a megjelenése a termékeknek.img_5263.JPGA kis csomagomban ami elsőnek a kezembe akadt az a strobe krém volt.
Egy nagyon finom, könnyű  hidratáló ez. Rengeteg ragyogást növelő komponens található benne. Fényvisszaverődő részecskéket és antioxidánsokat tartalmaz, amitől simább, puhább, ragyogóbb bőrt varázsol. A csillogását egy különleges kagyló kivonatnak köszönheti. Attól függően mennyit viszel fel a bőrödre, finom vagy akár intenzív hatást is elérhetsz vele.Az én száraz bőrömhöz tökéletesnek bizonyult a termék, ellenben olvastam róla hogy akiknek kicsit zsírosabb bőre van, még inkább rontott a helyzeten. Tehát mindenképpen a száraz bőrre ajánlanám.
Az alkalmazása:
Először valamilyen ápoló krémet kenek fel az arcomra. Általában nivea-t szoktam használni. 
Ez után kenhetjük fel az arcra a strobe krémet. Én újjal egyengetem el a bőrömön, de akár ecsettel is fel lehet vinni. Semmiképpen nem ajánlatos alapozó szivaccsal, mivel az beszívja.
Ez után jöhet is az alapozó.
Ha alapozó után kened fel akkor nem az egész arcnak adsz egy fényességet, színt, hanem csak bizonyos részeknek amiket ki szeretnél emelni vele.img_5264.JPGA következő termék a Mac Mineralize Skinfinish. Szép, diszkrét csillogást ad az arcnak, tökéletes a hétköznapi sminkhez. Legtöbben highlighternek használják, viszont az én fehér bőrömhöz bronzosítóként alkalmazom. Nedves alapozóra is könnyedén fel lehet vinni, anélkül hogy foltosodna. Pont annyi fényt ad az arcnak ami a szárazabb bőrt egészségesebb ragyogásúvá teszi. Tehát nem feltűnő mikor rajtad van, viszont ha nem használod pontosan észreveszed mekkora a különbség és milyen szépen kiemeli az arcélt.
Egy hétköznapi sminkhez használtam ezt a highlightert, amit ha lejjebb tekertek meg is tekinthettek.img_5262.JPGAkkor következzenek a kedvenceim. Rengeteg rúzsom van, sosem elég belőlük. Legfőképpen a mac-esekből nem lesz sosem elég. A Mac Huggable Lipcolour egy gélszerű, gazdagon csillogó rúzs. Amilyen könnyen fel lehet vinni az ajkakra ugyanolyan könnyen le is lehet őket szedni. Nem kell attól félni hogy még harmadnap is ezt az árnyalatot látod viszont a szádon. Mindezek ellenére nagyon tartós. Ami általában nekem gondot okoz, hogy leeszem, leiszom a rúzsokat, ezzel is próbálkoztam, de valóban fennmaradt, ami egy hatalmas meglepetést jelentett számomra.img_5267.JPGTizenöt árnyalatban lehet kapni, ebből én kettőt kaptam tesztelésre. Az egyik a touché ami egy nude-osabb árnyalat, a másik pedig az exra-sweet aminek intenzívebb rózsaszínes árnyalata van.  Amit megfigyeltem már a nude rúzsokban hogy a 80%-a kiszárítja az ajkakat, szerencsére a touché nem okozott csalódást. Anélkül is puhává varázsolja az ajkamat, hogy előtte használtam volna rá valamilyen balzsamot.img_5244.JPGEgy hétköznapi sminket készítettem nektek a termékekkel. Megfigyelhetitek milyen szép ragyogást ad az arcnak a strobe krém, és milyen szépen kiemeli az arcélt a highlighter,illetve hogy a touché árnyalat milyen természetes az akjaimon.

Az összes termékkel nagyon megvagyok elégedve. Ha még nem tettétek muszáj beszereznetek pár mac-es sminkterméket. Elképesztő hogy milyen csodákat alkot ez a márka.

Nemsokára jelentkezem
Réka :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr618299286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása