Through My Glasses

Max Factor Lipfinity

2015. december 01. - bnagyreka

Sziasztok!

Én mindig is vörös rúzs rajongó voltam, ezért nagyon megörültem mikor a kezembe kaptam a Max Factor Lipfinity-t.
Elképesztően pigmentált a színe, szépen eloszlik az ajkakon, nem kell vele sokáig dolgozni a szájon hogy egységesen fedjen.

12325395_894705047245386_915649079_n.jpg
Ami általában nagy gondot jelent számomra, hogy a legtöbb rúzs, hiába ígérik azt hogy tartósan fennmarad, de ahogy elkezdek enni, inni szinte rögtön lejönnek. Ezért kipróbáltam, hogy mi történik ezzel a rúzzsal, ha már megint azzal hitegetnek hogy mennyire tartós. 
Mikor felkentem az ajkamra valóban szinte vibráló volt a színe, majd egy óra múlva halványabb, aztán megint kicsit halványabb. Tehát valóban sokáig fenn marad, és nem kopik foltosan hanem csak halványul.

d.jpg

A másik dolog aminek örülök, hogy könnyű eltávolítani  egy jó kis sminklemosóval. Sokszor az a gond a rúzsokkal hogy még harmadnap is ad egy kis színt az eredeti ajkaidnak.

Mivel nagyon intenzív a rúzs, ezért én a szemeimet nem nagyon mertem hozzá kifesteni, így is elég erőteljes hatást kelt.

 

Nagyon megszerettem ezt a max factor terméket is, remélem tetszett nektek ez a kis beszámoló!
Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://bnagyreka.blog.hu/api/trackback/id/tr448130878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása